23 Ekim 2011 Pazar

Nermin Bar Sahnesi video izle

Nermin Bar Sahnesi video izleNermin , Levent'in odasının kapıya bir tekme attı ve içerde Levent'in şimdi nerede olabileceğiyle ilgili bir ipucu bulmaya çalıştı. Bir barın tanıtım kartını görerek o barın yolunu tutan Nermin içeriye öyle bir girdi ki !

Bodyguard 'Teyzeciğim yanlış geldiniz galiba !'' deyince Nermin de ''Yok ! Ben nereye geldiğimi çok iyi biliyorum.' dedi.Ardından çocuğu Levent ve arkadaşlarının yanına giden Nermin , çocukların hepsine laf çarptıktan sonra Levent'in arkadaşları dayanamadı ve orayı terk ettiler.

Bunun ardından Nermin de barda çalışan servis elemanına
''Bana çok açık bir çay.. Yalnız bardakları çok iyi çalkalayın ; aids maids ne ararsan var burda !'' dedi.


Barmen çocuk , kendisinden saçma sapan isteklerde bulunan Nermin'e deli oldu ve Levent'e dönerek 'Gözünü seviyim arkadaş. Al ananı, git burdan ! Bütün tadımız kaçtı..' dedi.

Bu sahneyi izlerken itiraf etmeliyim ki kocaman bir kahkahayı bastım diyebilirim..

4.bölümde en beğendiğim ve tam bir Avrupai sahne olmuş diyebildiğim bu sahnenin videosunu sizin de izlemenizi isterim.